Reklamacje / zwroty

Prosimy o wydrukowanie, wypełnienie i przesłanie poniższych dokumentów w przypadku chęci zwrotu lub poddania procedurze reklamacji zakupionego towaru. Po wypełnieniu wydrukowanego formularza prosimy o jego wysyłkę wraz z kompletnym produktem oraz z dowodem zakupu na adres sklepu stacjonarnego:
 

Sklep SpyCenter
ul. Okoniowa 5 pawilon 3
91-498 Łódź

   
W wypadku zwrotu konsumenckiego prosimy również pamiętać o oryginalnym opakowaniu oraz komplecie akcesoriów - sprzęt musi być w stanie nie wskazującym na używanie oraz kompletny aby otrzymać zwrot wszystkich kosztów. Klient odpowiada za pomniejszenie wartości produktu oraz za przesyłkę zwrotną. W wypadku opakowań klient nie odpowiada jedynie za stan tych, których nie dało się otworzyć bez zniszczenia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w każdym innym wypadku naruszającymi prawa zwykłego zarządu, uszkodzenie opakowań to także pomniejszenie wartości produktu.